Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Bagels & Beans Almere Schutterstraat. Meer weten? Ontdek meer
Anne
7 jun 2026 om 15:48
Watermeloen hibiscusdrink komt TOTAAL niet overeen met de beschrijving. 4,95 (excl statiegeld) voor een blikje van 25cl. geen watermeloenbolletjes en geen munt. Daar moet denk ik wel een aanpassing voor komen in de beschrijving..
Shayan
23 mei 2026 om 14:04
Perfect
Tiara
19 mei 2026 om 12:44
Well-packaged, however, I left a note to leave out the tomatoes on a bagel, but the bagel came with tomatoes anyway. I do understand that notes aren't always read, so I'd like to suggest to have an option to leave out ingredients :)
Dylan
5 feb 2026 om 13:51
nu 2x achter elkaar daar besteld en zet er duidelijk bij dat ik geen kaas (parmezaan) er op wil en dat krijg je het er toch op.
Sandra
5 feb 2026 om 11:55
k heb dit broodje vaker gegeten en het broodje was nu koud en er misten producten op het broodje. erg jammer
Elena
2 nov 2025 om 16:09
The food is exceptional, no complaints there.
However, the coffee packaging for delivery needs serious improvement.
I ordered a large cappuccino and received only about a third of it, which was extremely disappointing.
Marion
25 okt 2025 om 13:41
redelijk verpakt, de bagel was lekker. maar de helft van de bestelling werd niet bezorgd. of ik het zelf kon komen halen want nalevering was geen optie. Nou ja zeg! wat slecht! geld wordt nu terug gestort.
Maleek
16 okt 2025 om 13:54
Haar in me tussen me kaas en carpaccio… 12:10 besteld ongeveer en 13:50 pas binnen
Alicia
8 okt 2025 om 15:56
ik had gezegd om te checken voor sambal en er miste een rietje en servetjes
Lolie
23 sep 2025 om 16:17
Usually love ordering from here, great food, good value for money when it comes to filling amount. But this time round quality was poor, barely any filling and there was a giant piece of white plastic in the pastrami bagel. Super disappointing
Kelly
11 sep 2025 om 11:43
alweer de 3e keer nu dat de bestelling verkeerd is